vrijdag 21 oktober 2011

Reactie op eerste rit

Op een van mijn eerdere berichten kreeg ik pas een reactie van JB. JB vroeg mij of de Quest mij genoeg ruimte bij mijn schouders biedt.
Wel JB, tot op heden heb ik geen problemen ondervonden. Er zitten zelfs nog twee dunne schuimrubber kussentjes op de wand van de Quest geplakt voor wat extra comfort. Ook tijdens lange ritten zoals afgelopen zomer naar Ameland ondervond ik geen hinder van irritatie.

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik kan reageren op een reactie. Blogger vraagt steeds om opnieuw in te loggen en mijn reactie wordt niet geplaatst. Vandaar dat ik het maar even op deze manier doe.

1 opmerking:

  1. Hi Rob,
    Volgens mij gewoon op de knop 'reactie plaatsen' drukken en een tekst intikken.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen