woensdag 10 juli 2013

Rust door borrelnootjes

Vreemde titel, als je verhaal leest valt het wel mee. Vorige week woensdag een paar borrelnoten tot mij genomen, maar een kies was het daar niet mee eens, want daar brak een stukje vanaf. Niets aan de dacht ik, dus een afspraak met de tandarts gemaakt. Gisteren bij de tandarts langs en die had slecht nieuws. Ik moest maar een afspraak maken met de kaakchirurg om het geheel gelaten verwijderen. Gelijk gebeld en vandaag kon ik terecht, met lood in de schoenen vanmorgen richting ziekenhuis gegaan.
Na 45 minuten wachten was ik dan aan de beurt en weer 30 minuten later stond ik weer buiten. De kies zat erg vast in de kaak en gaf zich niet zomaar gewonnen.

Gevolg is wel dat ik de eerste paar dagen niet met de fiets naar het werk mag, want
 dat is me verboden. Ook tillen en nog zo wat van die alledaagse dingen zijn voorlopig even niet toegestaan.

De kaakchirurg had trouwens wel een leuke benaming voor de Quest. Normaal noemt iedereen het een banaan, maar hij sprak over een stofzuiger. Die kende ik nog niet.

1 opmerking:

  1. Sterkte ermee rob , ik had vorig jaar een afgebroken kies door een pit van een dadel .

    BeantwoordenVerwijderen