maandag 28 maart 2011

Griep en 1000 kilometer

Vorige week vrijdag (18/3) had ik de 1000 kilometer grens al in zicht.
Ik voelde mij echter op de terugweg naar huis niet zo sterk en had ook geen zin in wat extra kilometers.

Zaterdag en zondag heb ik daarom maar rustig aangedaan, echter op zondagavond kwam dan toch de koorts. Op maandag en dinsdag met koorts in bed gelegen en heel veel geslapen. Woensdag nog een dag thuisgebleven en weer het nodige gegeten en gedronken. De rest van de week ben ik met de motor naar Amsterdam gereden. Het lichaam even helemaal laten uitzieken, anders blijf je maar aan sukkelen.

Gisteren weer in de Quest gesprongen voor een rondje Wijk bij Duurstede. Heerlijk binnendoor gereden, want op de Lekdijk moet je met mooi weer niet komen. Er reden hele hordes motoren. Na een kilometer of 60 was ik weer thuis.
Vanmorgen weer in de Quest naar kantoor, ongeveer ter hoogte van Breukelen moet ik de grens van de 1000 kilometer hebben overschreden. Op de teller heb ik het nog niet kunnen controleren, want het was nog donker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten