vrijdag 18 januari 2013

Winter W-W rit

Vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en in de Quest gekropen. De wegen in Nieuwegein waren schoon en ik had van een collega gehoord dat ook het fietspad langs het A-R kanaal keurig schoon was. Wel kwam ik er achter dat ik nog iets teveel kleding aanhad. Waar ik normaal een dunne hardloopbroek (lang) draag, had ik dit keer een thermobroek uit de kast getrokken, dat was toch wel wat teveel van het goede.
De route was verder tot Abcoude goed te berijden, alleen bij het binnenrijden van Abcoude moet ik het riviertje het Gein oversteken en op dat bruggetje was dus niet gestrooid. Ik heb het drie keer geprobeerd, maar kwam niet boven. Dan maar uitstappen en de Quest de brug over trekken. Eigen schuld dikke bult, moet je maar niet met Kojaks rijden in de winter.
Ook door de Bijlmer was er goed te rijden.


Polder Abcoude
 's Middags heerlijk in het zonnetje terug gereden, maar die verdween net als gisteren ter hoogte van Breukelen weer achter de wolken. Vandaag had ik een fototoestel meegenomen om onderweg nog wat sfeerbeelden te maken van de witte wereld waarin wij in het midden in het land in leven.

Ik baal er wel van, want van schaatsen gaat hier in de omgeving niets komen op deze manier.



Polder Abcoude



A-R kanaal bij Breukelen











Geen opmerkingen:

Een reactie posten