maandag 4 juni 2012

Stand van zaken


De maand mei zit er inmiddels weer op en de kilometerstand is uitgekomen op 17.010 km.
In de maand mei heb ik dus 1.265 km gereden. De laatste weken heb ik de racekap thuisgelaten en zit ik ’s morgens weer onder de schuimdeksel.
De komende week kan de racekap weer uit de mottenballen, want het weer ziet er niet al te best uit.

Op 30 mei heb ik ook de eerste schade opgelopen. Bij de afrit van het fietspad naar kantoor (snelheid 1 km p/u) kantelde er een klinker. De klinker veroorzaakte een gat in het derailleurkapje.
Jammer maar helaas, ik heb wel een nieuwe bestelt in Dronten.

Verder heb ik het plan om deze maand het IJsselmeer rond te gaan fietsen, waarschijnlijk 22 juni.
Eens kijken of dat in een uur of 11 te doen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten