woensdag 8 juni 2011

Kilometers

Door de vakantie in mei viel het aantal kilometers een beetje tegen. Daarom heb ik begin van deze maand wat meer weggetrapt. Op vrijdag de standaard 100 kilometer woon-werk verkeer.
Op zondag zou ik naar Sloten gaan om te kijken naar de wedstrijden aldaar. Wel die waren er dus niet, maar daar was ik gelukkig al wat eerder achter gekomen. Ik had naar een site uit 2010 zitten te kijken. Daarom maar een rondje (100km) door het groene hart gemaakt. Gouda, Alphen a/d Rijn, Noorden en zo weer richting Nieuwegein.
Op maandag weer op de fiets naar het werk en dinsdagavond was het zulk lekker weer dat ik besloot om nog maar een rondje te maken. Via Wijk bij Duurstede naar Amerongen en toen door de polder weer terug naar Nieuwegein.
Zo heb ik in de maand juni al bijna 500 kilometer onder de wielen door zien gaan.

Volgende week vrijdag heb ik het idee om na werktijd (12:00 uur) vanuit Amsterdam richting mijn zus in Schagen te fietsen. Daar even wat te drinken en dan weer richting Nieuwegein te fietsen. Eens kijken of ik dan één van de honderd velomobielen, of strada’s tegenkom in de polders.

1 opmerking:

  1. Hoi Rob,

    Ik kwam je profiel tegen bij de andere "Nieuwegein-quest" (Ciberquest). Omdat ik zelf met de Quest forens tussen Leiden en Utrecht weet ik zeker dat onze routes elkaar ergens kruisen. Maar waar? Zelf kom ik via Harmelen en de Meern Utrecht binnenrijden bij Kanaleneiland. Waarschijnlijk rij jij onder de brug door waar ik overheen ga. Ik zal eens opletten!

    Groetjes, Robert-Jan - Questeritus - Bakker

    BeantwoordenVerwijderen