woensdag 1 januari 2014

2013

Het jaar 2013 zit er weer op. Gisteren even de balans opgemaakt wat ik als fietsforens heb weggereden. De teller stopte op 38.919 kilometer, wat inhoud dat ik afgelopen jaar 13,800 km heb gereden. Door het missen van de OBT, de weerverwachting (lees: wind) was mij te slecht om naar Tilburg te fietsen heb ik de 14,000 niet gehaald.

Niet getreurd natuurlijk, want zo heb ik voor 2014 weer een mooie uitdaging. Die kilometers zal ik niet meer allemaal maken in de Q470, die ga ik over een maand of drie naar Dronten brengen. Ik zal dan terug fietsen in de Q???, het enige dat ik weet is dat de kleur blauw is en de Quest van carbon zal zijn. Nadeel van de kleurwissel is dat ik nu mijn racekap ook van een andere kleur moet gaan voorzien, die is nu geel en zal blauw, zwart of wit moeten gaan worden. ik zal eens rond gaan kijken of ik een goede spuiter kan vinden, maar misschien weten jullie ook wel iemand. Suggesties zijn dus welkom.

Verder staat voor dit jaar de 1-uurs race op het programma, eens kijken hoe ver ik kan komen. Ook een rit naar Ameland zet ik alvast op de agenda.

Ik wens jullie allemaal een gezond en sportief 2014.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Rob, jij ook de allerbeste wensen voor 2014.
    Heb je al een een nieuwe eigenaar voor Q470?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ruil hem in bij Velomobiel, dus ik verwijs je graag door. De fiets heeft wat gebruikssporen aan de onderkant, drempels enzo. Verder moet er een nieuwe ketting + toebehoren op, daarna rijd je er zo mee weg.

      Verwijderen
  2. Hoi Rob,

    Ik wil wel bij marek navragen of hij iets met je kap kan en wat dat zou moeten kosten.
    https://www.facebook.com/piotrowski.nl

    BeantwoordenVerwijderen