zaterdag 7 december 2013

Rust

Het is rustig met bloggen de laatste weken. Er gebeuren weinig spannende dingen tijdens het fietsen. Ik trap hoofdzakelijk woon werk kilometers. In het donker heen en met de schemer weer richting huis.
Twee weken geleden ben ik nog een ritje naar Kinderdijk wezen maken, maar dat viel wat tegen. Het was namelijk de hele week prachtig weer, alleen die zaterdag zat alles potdicht van de mist. Geen foto's kunnen maken, want er was geen molen te zien.
Afgelopen week de woon werk route terug een keer in het donker gereden en dat is toch raar. Op de heenweg weet ik in het donker elke knik en hobbel te vinden, maar terug in het donker is toch anders.

Een paar keer twijfelde ik of ik al bij een bocht was, maar moest ik nog een stuk verder rijden. Er kwam mij langs het kanaal ook nog een ligger tegemoet, wat een fel licht hebben die gasten. Ik zag hem passeren, maar kan niet zeggen of het een Quest of een Mango was, te donker en te snel.

De kilometers voor dit jaar schieten aardig op, ik wil proberen om de 14.000 kilometer te halen. Er moeten er de komende weken nog een kleine 800 worden weggetrapt. Met de rit naar Tilburg voor de OBT zou dit geen probleem moeten zijn.

2 opmerkingen:

  1. Herkenbaar: terug in het donker is anders.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Paul, het voelde inderdaad heel raar en ik ben maar wat voorzichtiger gaan rijden, dan maar 10 minuten langer onderweg.

      Verwijderen