maandag 21 februari 2011

Quest staat klaar

Vorige week woensdag kreeg ik bericht dat de Quest al op me staat te wachten in Dronten. Wachten tot 11 maart hoeft dus niet meer. De maiden trip is verschoven naar vrijdag 25/2 a.s.
Dit weekend lukte het niet om naar Dronten te gaan, voor mijn werk zat ik een aantal dagen in Parijs en afgelopen zondag was de verjaardag van mijn jongste dochter.

Vrijdag gaat het lukken en ik probeer rond 10 uur in Dronten te zijn. Mijn vader is zo aardig om mij te willen brengen. Hij is toch wel nieuwsgierig naar het vervoermiddel dat zijn zoon nu weer heeft aangeschaft.
Ik weet niet of er tijdens de proefrit nog rare dingen naar voren komen, maar anders hoop ik toch wel rond 11 uur richting huis te gaan fietsen. De route heb ik al min of meer uitgestippeld op internet. Het eerste stuk door Dronten, dan via de Rietweg en de Vogelweg richting Stichtse brug. Vandaar gaat het richting Eemnes, Soestdijk en Bilthoven richting Nieuwegein.

Ik vraag me alleen nog af welke kleding ik aan moet trekken. Op de racefiets zit je bij temperaturen onder de 10 graden lekker in thermokleding op de fiets. Heb ik dit soort kleding echter ook nodig in de Quest.

Heeft er iemand tips?

1 opmerking:

  1. DAg Rob,

    zou de vraag op de lml zetten. Zelf rijd ik met 1 shirtje en broek.

    Vee plezier met de rit

    BeantwoordenVerwijderen