dinsdag 12 april 2011

Zondagsritje

Afgelopen zondagochtend een heerlijk ritje gemaakt. Niet wetende waar ik heen zou fietsen ben ik maar oostwaarts gegaan. Richting Schalkwijk en verder naar Leersum. Er waren veel bukfietsers op de weg, maar die ging ik moeiteloos voorbij, even aanzetten en je ziet ze kleiner worden in de spiegels.
Om het klimmen te vermijden heb ik de provinciale weg richting Rhenen gevolgd. Na Elst begint er een prachtig glad fietspad. Echter bij de 1e rotonde houdt dit even plotseling op als dat het begon. Er zat maar een ding op, oversteken en aan de andere kant de weg het fietspad vervolgen. In Rhenen ben ik de Rijn overgestoken en ben over de dijk teruggereden naar Vianen. Met een constante gang van 43 a 44 km per uur ben ik als een formule 1 coureur door de bochten gegaan, heerlijk.

Na 100 kilometer klom ik voldaan en zeiknat van het zweet weer uit de Velomobiel.
Het wordt tijd voor een GPS, dan kan ik de routes ook laten zien. Iemand nog tips?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten