zondag 13 februari 2011

Sponsoring

De aanschaf van een velombiel is er niet een die ik zomaar even neem. De aanschafprijs is relatief hoog, maar als ik kijk wat een race "buk" fiets kost valt het eigenlijk wel mee.
Om de kosten te dekken is er natuurlijk de mogelijkheid om je te laten sponsoren.
Ik heb dus gewoon de stoute schoenen aangetrokken en heb een foto van een Quest ge-photo-shopped. Daarop stond nu dus het logo van het bedrijf waarvoor ik werk. Onder de foto nog een verhaal over de mogelijkheden van een velomobiel en klaar was Rob.
Met dit verhaal ben ik naar de directeur gestapt en hij vond het een geweldig idee. Na een tweetal weken had ik een sponsorovereenkomst voor een aantal jaren. De koop kon dus worden gesloten. Via een telefoontje naar Dronten was alles zo geregeld. Inmiddels sta ik in het orderboek.
10 maart is de datum dat Quest klaar is. Vrijdag 11 maart wil ik de Quest gaan halen, dan volgt de maiden trip naar huis in Nieuwegein (84km).

1 opmerking:

  1. haai die rob,

    goed gedaan man! ik ben dol op het Rijnkanaal, lekker bij te rijden, de quest leent zig daar heel erg goed voor

    gr marcel ( beekie)

    BeantwoordenVerwijderen