zondag 5 november 2017

En de winnaar is

In Nieuwegein wordt er vanuit de gemeente van alles aan gedaan om meer mensen op de fiets te krijgen. Nieuwegein Fietst heet dat programma.

Een onderdeel hiervan is de verkiezing van FietsForens van het jaar. Mijn vrouw had mij opgegeven en afgelopen donderdag was de bekendmaking van de winnaar. Die winnaar dat bleek ik te zijn compleet overdonderd werd ik op kantoor door een cameraploeg, een taart en een oorkonde. Een dag later werd de bijbehorende prijs uitgereikt een elektrische fiets. Hoewel een damesmodel en veel te klein voor mij, vindt die fiets zijn plek hier wel in het gezin.

Kijk en geniet van het filmpje.

https://nieuwegeintv.nl/rob-ruitenbeek-is-fietsforens-jaar/

Ook het AD besteedde nog aandacht aan de prijswinnaar.

https://www.ad.nl/utrecht/nieuwegeiner-rob-ruitenbeek-is-de-fietsforens-van-het-jaar~af971014/

Een mooi stukje reclame voor het voertuig waar wij mee mogen rijden.





7 opmerkingen:

  1. Leuk hoor en verdiend, Heb het bericht gedeeld (wat voor ligfiets.net) Van Harte en nog vele kilometers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje Rob! Had het al gezien via FB natuurlijk, inderdaad zeer verdiend en een prachtige reclame voor de velomobiel!
    Proficiat en nog vele gezonde fietskilometers erbij!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Rob! Dat is een leuke verrassing ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Rob! Felicitaties uit het verre Argentinië!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He, ik lees het nu pas, hartstikke leuk man! Verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Name..Brian Günter Haugen
    Live In ..... Nordrhein-Westfalen
    Beruf ...... Business Executive
    Darlehensbetrag .... 250.000 €
    Darlehenszinsen .... 1%
    Religion: Katholizismus
    Meine E-Mail für jeden Equire; brianhuagen101@gmail.com

    Es wurde gesagt, dass das Leben nur dann wirklich in vollen Zügen genossen werden kann, wenn es Leiden und Schmerzen gegeben hat. Ich bin froh und dankbar, dass ich bei meiner Mizuho Bank, Ltd. Filiale Düsseldorf einen Kredit in Höhe von 250.000 € erhalten habe Bankkonto,. Sind Sie ein Mann oder eine Frau und haben einen Kredit beantragt und wurden von Ihrer Bank abgelehnt? Ich möchte Ihnen heute sagen, dass Sie einen Kredit von der besten Online-Firma erhalten können und nicht viele Dokumente ausfüllen müssen, sie haben auch einen guten Zinssatz von 1%. Ich wurde von einem Freund, der einen Kredit von ihnen erhalten hatte, der AASIMAHA ADILA LOAN COMPANY vorgestellt. Ich brauchte Bargeld und besuchte meine Bank. Sie sagten mir, dass ich wegen schlechter Kredite nicht qualifiziert sei, einen Kredit zu erhalten, und die Bankzinsen auch hoch. Ich bin jetzt glücklich, weil ich das große Geschäft meiner Träume aufbauen kann. Meine Zahlung wird bald beginnen. Verschwenden Sie keine Zeit mehr mit der Geschäftsbank mit dem hohen Zinssatz und wenden Sie AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM an, um Ihre Darlehensmittel zu erhalten. Sie sind sehr schnell zu genehmigten Darlehen und schreiben Ihr Konto am selben Tag des Antrags gut. Nein, zu viele Prozesse und Verfahren sind wie bei den Banken involviert. Die Darlehensfirma weiß nicht, dass ich diese guten Nachrichten teile. Sie können sie per E-Mail kontaktieren.
    Jetzt bewerben ..... (aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com)
    Meine E-Mail für jeden Equire; brianhuagen101@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen