zondag 5 juli 2015

Tour de France

Nu even geen verhaal over velomobielen, maar over de Tour die dit weekend startte in Utrecht.

Eigenlijk kan ik na deze week wel stoppen met fietsen, want woensdag heb ik de voor mij absoluut mooiste RIS gemaakt. De Gaint/Alpecin ploeg was aan het trainen langs het Amsterdam-Rijnkanaal ze reden een meter of 400 voor mij en ja, ik kon het niet laten. Met het lullige belletje van de Quest de heren gewaarschuwd dat ik er langs wilde en toen ik passeerde kwam uit de mond van de heer Degenkolb de volgende zin: "What the fuck" Ik zei gedag en was weer vertrokken, heerlijk.

Als vrijwilliger had ik mij opgegeven om als Tourmaker aan de slag te gaan. Geen moment spijt van gehad, wat was het mooi om aan dit evenement mee te mogen werken. Ik zeg gelukkig hebben we de foto's nog. Hieronder een kleine compilatie.
Froome in laatste wiel

Greipel, de winnaar in Zeeland

Bijschrift toevoegen

De wereldkampioen met de benenwagen

De sterren van dit weekend

Tourmaker Rob


9 opmerkingen:

  1. Vooral dat: Ik zei gedag en was weer vertrokken, heerlijk.

    Ik ben benieuwd wat die kerels later tegen de anderen verteld hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha inderdaad de ultieme RIS.
    Ze hadden niet de neiging je even terug te halen?
    Of konden ze dat niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rob,

    Wat een schitterende ervaring! Daar kan je nog jaren op vooruit........☺

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan!!!

    Groet

    Erwin en Tante Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat moet zo lekker zijn geweest. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig zeg! Ben wel wat jaloers op deze RIS :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi verhaal, geweldig. Inderdaad de ultieme RIS.

    BeantwoordenVerwijderen