zaterdag 21 april 2012

Gecrashed

De titel doet erger vermoeden, maar de griep heeft mij goed te pakken gehad. Maandag ben ik nog met de Quest naar het werk gereden. Op dinsdag ga ik altijd met de auto naar kantoor en met de verwarming op 30 graden voelde ik het eigenlijk al een beetje aankomen natuurlijk. Dinsdagavond een borrel en vroeg naar bed, dan lukt het misschien wel de volgende dag. Het was echter rillen en zweten, met twee truien aan in bed en dan nog liggen te bibberen. Ik kon mij er op woensdag amper toe zetten om het bed uit te gaan, als ik er al aan dacht ging ik weer liggen. De donderdag ging van hetzelfde laken en pak, liggen en slapen. Vrijdag voelde ik me gelukkig wel wat beter, maar zo slap als een vaatdoek, dus nog maar een dag thuisgebleven.

Zaterdag voor het eerst weer naar buiten en op de fiets naar de markt in het centrum, dat viel niet mee.
Dit weekend nog wat uitzieken en aansterken, dan kan ik volgende week weer in de Quest stappen (woensdag).

In mij vorige artikel had ik geschreven dat de slijtage van de snoertjes kwam door het contact met mijn benen. Die conclusie moet ik herzien. De slijtage wordt veroorzaakt door het tapeinde van de veerpoot.
Het snoertje ligt hier langs te schuren en dat veroorzaakt dus de kabel breuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten