donderdag 10 april 2014

Laatste keer

Zojuist Quest 470 de laatste wasbeurt in Nieuwegein gegeven. Morgen volgt er nog een woon werk rit naar Duivendrecht. Zaterdagmorgen gaat het dan richting Dronten. In totaal nog een kleine 200 kilometer en dan scheiden onze wegen. De Q470 blijft achter in Dronten en in Q722 rijd ik weer naar huis. In 37 maanden heb ik ruim 42.000 kilometer weggetrapt en ik rij nog steeds met de eerste ketting, voor een ex bukker als ik is dit ongekend. Ook qua snelheid doet ze het nog goed, woensdag had ik de 60 nog op de teller staan.

4 opmerkingen:

  1. En eerste keer! Veel plezier met je nieuwe Quest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet gaan lukken, ben benieuwd naar het verschil met deze versie.

      Verwijderen
  2. Veel veilige kilometers toegewenst met de nieuwe Rob!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Rob,

    Ik wens u veel ongevalvrij mijl met uw nieuwe quest.

    Groeten uit Duisburg, Robert

    BeantwoordenVerwijderen