dinsdag 7 augustus 2012

Dronten 8 september

Veel valt er niet te melden vanuit Nieuwegein, behalve dat ik de laatste dagen meer het gevoel heb in een kano te zitten dan in een Velomobiel. Wat een enorme hoeveelheden water vallen er naar beneden.

Verder lees ik op internet dat er 6,7 en 8 september een internationaal velomobiel seminar wordt gehouden in Dronten. De 6e en 7e gaat het mij, ivm werk, niet lukken om daar bij te zijn. Op 8 september is er dan een poging om het wereldrecord van afgelopen december aan te vallen. Tevens is er fietstocht van een kilometer of 70. Tot op heden zie ik echter weinig aanmeldingen op ligfiets.net.
Mijn vraag is dus wie van mijn lezers/volgers gaan daar allemaal naartoe?

Ik heb de datum wel gemarkeerd in de agenda.



2 opmerkingen:

  1. hoi rob
    ik ben het wel van plan maar weet nog niet zeker

    groeten, andre

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rob,

    Ik heb me getracht voor de zaterdag aan te melden, maar moet nog even checken of dat ook overgekomen is. Ik kon niet apart voor die dag alleen inschrijven maar moest dat voor het hele 'get-together' gebeuren doen. Zal wel goed komen denk ik, dus Quest XS 9 is er :-)

    BeantwoordenVerwijderen